Parker 630

Bow Rider

Parker 630
Parker Ribs

Sukces łodzi Parker 750 CC i Parker 750 DC zachęcił nas do zaprezentowania trzech zupełnie nowych modeli: Parker 630 Sport, Parker 630 Bow Rider i Parker 630 Cabin Cruiser, których cechą wspólną jest ten sam kadłub.

Parker 630 Sport posiada otwarty pokład z konsolą ustawioną centralnie. Parker 630 Bow Rider daje możliwość swobodnej komunikacji po prawej stronie od sterówki. W obu wersjach występują kanapy w kształcie litery V, z możliwością ustawienia stołu lub uzyskania dodatkowego miejsca do opalania.

W licznych bakistach znajdzie się miejsce na wszystkie niezbędne przedmioty, zaś tylna przestrzeń pokładu umozliwia kąpiele słoneczne na platformach kąpielowych lub po prostu daje możliwość podziwiania morskich widoków.

Parker 630 z silnikiem Mercury 115 EFI osiąga prędkość blisko 35 węzłów, zainstalowanie silnika o wyższej mocy tj. Mercury 150 L EFI pozwoli na uzyskanie rekordowej prędkości 42 węzłów przy zachowaniu 100% bezpieczeństwa rejsu.

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

  

Akumulator 105Ah;Fotel; Koło sterowe; Nakładki konsoli; Pokrowiec portowy kokpit przód;

Pokrowiec portowy kokpit tył; Pompa sterowa; Pompa zęzowa; Pompa zęzowa ręczna;

Rolka dziobowa; Siłownik hydrauliczny; Tapicerka dziobowa; Tapicerka kokpit; Zbiornik paliwa 140L; Światła nawigacyjne; Białe światło; Drabinka kąpielowa

 

 

 

 

Parker 630 Bow Rider

Długość całkowita
7.1 m
Szerokość
2.2 m
Zanurzenie bez silnika
0.35 m
Waga bez silnika
1400 kg
Zbiornik paliwa
140 L
Zbiornik na wodę
40 L
Czarny zbiornik na wodę
40 L
Załoga
7
Atest CE
Category C
Maksymalna moc
200 HP
Długość kadłuba
6.05 m
Wysokość od linii wodnej
1.45 m
Wysokość (bez osprzętu)
1.8 m

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz.

Newsletter

Parker Poland Sp. z o.o.

  ul. Firmowa 30,

  05-152 Cząstków Polski, Poland

Kontakt

  +48 22 785 11 11

  +48 22 785 09 99

  parker@parker.com.pl

Podążaj za nami

Parker Poland Sp. z o. o.  realizuje projekt w ramach działania 3.4. dotacje na Kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Celem projektu jest:” Dofinansowanie  do Kapitału Obrotowego – w związku ze spadkiem obrotów spowodowanych pandemią COVID-19, określonego  we wniosku o dofinasowanie nr POIR.03.04.00-14-0330/20”.
Dofinansowanie projektu z UE: 127 128,00 PLN