Parker 800

Cruiser

Parker 800
Parker Ribs

Parker 800 Cruiser. Duży weekendowy krążownik.

Kokpit to najważniejsza część dużej, funkcjonalnej i odnoszącej sukcesy łodzi typu daycruiser oraz weekend! Na 800 Cruiser ma on ten sam układ i rozmiar co jego starsza siostra 850 VOYAGER Cruiser.
Kokpit jest duży, elastyczny i funkcjonalny, z leżanką na pokładzie słonecznym i przesuwnym oparciem zapewniającym siedzenie skierowane w stronę platformy kąpielowej. Pod pokładem mamy dużo przestrzeni zapewniającej komfort na jednodniowe i weekendowe wycieczki.

800 Cruiser może pomieścić cztery osoby. Posiada dużą, przestronną toaletę pod pokładem. Klient sam decyduje, czy wyposażyć łódź na dzienne rejsy czy weekendowe wypady.

Kontynuowaliśmy rozwijanie naszej udanej koncepcji z naszym zoptymalizowanym dwustopniowym kadłubem, zintegrowaną dokładką pawężową silnika i głębokim dnem w kształcie litery V. Osiągi, właściwości sportowe oraz komfort to najwyższe priorytety przy łodziach typu daycruiser i weekend. Ten typ kadłuba schodkowego ze zintegrowaną dokładką pawężową silnika eliminuje prawie cały próg ślizgu, zmniejsza zapotrzebowanie na moc silnika, zwiększa prędkość maksymalną i poprawia oszczędność paliwa.

Parker 800 Cruiser

Długość całkowita
8.60 m
Szerokość
2.70 m
Zanurzenie bez silnika
0.45 m
Waga bez silnika
2500 kg
Zbiornik paliwa
230 L
Zbiornik na wodę
100 L
Czarny zbiornik na wodę
40 L
Załoga
8
Atest CE
C
Maksymalna moc
300 HP
Wysokość (bez osprzętu)
2.3 m
Długość kadłuba
8.0 m
Wysokość od linii wodnej
1.85 m

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz.

Newsletter

Parker Poland Sp. z o.o.

  ul. Firmowa 30,

  05-152 Cząstków Polski, Poland

Kontakt

  +48 22 785 11 11

  +48 22 785 09 99

  parker@parker.com.pl

Podążaj za nami

Parker Poland Sp. z o. o.  realizuje projekt w ramach działania 3.4. dotacje na Kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Celem projektu jest:” Dofinansowanie  do Kapitału Obrotowego – w związku ze spadkiem obrotów spowodowanych pandemią COVID-19, określonego  we wniosku o dofinasowanie nr POIR.03.04.00-14-0330/20”.
Dofinansowanie projektu z UE: 127 128,00 PLN